Ruce na prsa zahájeno

05. 09. 2013 odstartovala v Česku celoroční kampaň s názvem "Ruce na prsa", která má za úkol upozornit na fakta týkající se jedné z nejzákeřnějších nemocí současnosti, rakoviny prsu. Hlavní náplní kampaně je osvěta týkající se prevence a boje s touto nemocí.

Obecně prospěšná společnost Dialog Jessenius se proto rozhodla, že skrze kampaň "Ruce na prsa" ženám ukáže, jak správně během samovyšetření postupovat. Pro své edukativní programy navíc zvolila místa, kde ženy tráví spoustu volného času, tedy nákupní centra. Právě v nich bude po celý rok probíhat kampaň na podporu osvěty, která by měla ženy upozornit na fakta týkající se tohoto zákeřného onemocnění prsou. Dialog Jessenius se uskuteční v celkem osmnácti obchodních centrech po celé České republice a přinese také tematický doprovodný program.

Ženy, které navštíví stánek Dialogu Jessenius, si budou moci samy na speciálním fantomu vyzkoušet, jak samovyšetření provádět a jak poznat, když se v prsu nachází něco, co tam nepatří. Rady a informace získají také při přednáškách v sídlech sokolských organizací po celé republice nebo v čekárnách gynekologických ordinací prostřednictvím krátkého instruktážního videa, v němž Martin Stránský (český Dr. House) radí mladé dívce, jak při samovyšetření postupovat.

Každá z dívek a žen navíc obdrží kromě užitečných a praktických rad také bonus v podobě slevových kupónů do obchodů příslušného obchodního centra. První zastávka je na programu již od 5. do 22. září v obchodním centru Nový Smíchov. Preventivní projekt obecně prospěšné společnosti Dialog Jessenius probíhá ve spolupráci s Českým výborem Mezinárodní asociace nákupních center ICSC a za významné podpory generálního partnera Nadace Agrofert.

Více informaci najdete na www.rucenaprsa.cz

Komentáře